ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Άσκηση το Σαββατοκύριακο: Κι όμως αρκεί!

Pinterest LinkedIn Tumblr

Άσκηση το Σαββατοκύριακο… Αυτό που γνωρίζαμε μέχρι τώρα, είναι πως όσοι κάνουμε καθιστική ζωή πρέπει να ασκούμαστε πέντε φορές την εβδομάδα. Το πρόβλημα σε αυτό το σενάριο βέβαια είναι ότι αγχωνόμαστε αρκετά ώστε να βρούμε τον απαιτούμενο χρόνο για καθημερινή προπόνηση, ειδικά τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή.

Μία νέα έρευνα όμως από το Πανεπιστήμιο Loughborough της Βρετανίας έρχεται για να μας δώσει μία εναλλακτική λύση, η οποία είναι και αποτελεσματική. Σύμφωνα με αυτή την έρευνα λοιπόν, αρκεί η άσκηση το Σαββατοκύριακο.

Άσκηση το Σαββατοκύριακο: Σε ποιες περιπτώσεις αρκεί

  • Για εκείνους που τρέχουν να προλάβουν τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας. Για τα άτομα που έχουν ήδη μία καλή φυσική κατάσταση
  • Για όσους επιθυμούν να διατηρήσουν το βάρος τους
  • Για εκείνους που θέλουν να αποφορτιστούν από το στρες της εβδομάδας
  • Για άτομα κάθε ηλικίας

Γιατί οι ειδικοί συστήνουν την άσκηση το Σαββατοκύριακο

Η συγκεκριμένη έρευνα που αναφέρουμε, διεξήχθη σε 60.000 άτομα από το Πανεπιστήμιο τουLoughborough και δημοσιεύθηκε στη The Guardian. Το συμπέρασμα λοιπόν της έρευνας είναι ότι η άσκηση το Σάββατο και την Κυριακή είναι πιο αποτελεσματική για τον σύγχρονο άνθρωπο.

Αυτό συμβαίνει γιατί σε μία πιο χαλαρή ημέρα, η προπόνηση γίνεται συνειδητά, χωρίς πίεση χρόνου ή άγχος και με αυξημένη διάθεση για γυμναστική. Υπάρχει πιο πολλή ενέργεια από τον ασκούμενο, που έχει προλάβει να ξεκουράσει το σώμα και το πνεύμα του, με αποτέλεσμα να παρουσιάζει και αυξημένη απόδοση.

Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι η Εθνική Υπηρεσία Υγείας της Βρετανίας κάνει λόγο για 150’ λεπτά αθλητισμού την εβδομάδα. Επομένως αν χωρίσουμε τα λεπτά σε 75’ και 75’ αντίστοιχα, τις δύο ημέρες του Σαββατοκύριακου, έχουμε καλύψει τον απαιτούμενο εβδομαδιαίο χρόνο άσκησης.

Write A Comment