Παιδικές Ιώσεις: Μύθοι & Αλήθειες - TFM.gr

Όταν ένα παιδί αρρωσταίνει από γρίπη και παιδικές ιώσεις, είναι σαν να αρρωσταίνει όλη η οικογένεια. Είτε αυτό είναι κυριολεκτικό είτε μεταφορικό. Σε αυτό το σημείο λοιπόν οι γονείς αγχωνόμαστε υπερβολικά και την επόμενη φορά που θα βγει από το σπίτι, έχουμε το κλασικό της γιαγιάς “ζακέτα να φορέσεις”!

Μέχρι ένα βαθμό αυτή η συμβουλή, όπως και πολλές ακόμη των αγαπημένων προγόνων μας, έχουν σοφία και βάση. Υπάρχουν όμως και κάποιες συνηθισμένες σκέψεις γονέα, που δεν είναι αλήθεια αλλά μύθος.

Αν το παιδί φοράει «ζεστά» ρούχα, δε θα αρρωστήσει

ΜΥΘΟΣ

Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι η καλύτερη ασπίδα προστασίας απέναντι στις χειμερινές ιώσεις για τα παιδιά μας είναι ένα ζεστό πουλόβερ κι ένα χοντρό μπουφάν. Όμως ούτε το μπουφάν κι ο σκούφος, που δε φόρεσε το παιδί, ούτε τα βρεγμένα μαλλιά ούτε οι βρεγμένες κάλτσες ούτε η ιδρωμένη μπλούζα μπορούν να ενοχοποιηθούν για το «κρυολόγημα». Ο μόνος τρόπος να «αρπάξει» κάποιος κρυολόγημα είναι να έρθει σε επαφή με τους ιούς που το προκαλούν.


Το κρυολόγημα δεν «κολλάει»

ΜΥΘΟΣ

Το κρυολόγημα ή κρύωμα δεν οφείλεται στο κρύο αλλά σε ιούς. Πιο συγκεκριμένα, ο αριθμός των ιών που μπορούν να προκαλέσουν κοινό κρυολόγημα υπερβαίνει τους διακόσιους, με τους ρινοϊούς να αποτελούν την πιο συχνή αιτία. Άρα το κρυολόγημα «κολλάει» ή πιο επιστημονικά μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο όπως όλες οι ιώσεις! Εάν έχετε τη δυνατότητα να κρατήσετε το παιδί στο σπίτι, αποφύγετε να το στείλετε στο σχολείο τις μέρες που είναι λίγο κρυωμένο ή αδιάθετο, καθώς μπορεί να κολλήσει τα άλλα παιδιά.

Οι κανόνες βασικής υγιεινής προφυλάσσουν από τους ιούς

ΑΛΗΘΕΙΑ
Η τήρηση των βασικών κανόνων υγιεινής είναι πολύ σημαντική για την προστασία μας από τις ιώσεις. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος με τον οποίο «ταξιδεύουν» τα μικρόβια από τον έναν οργανισμό στον άλλον είναι μέσω των χεριών. Με λίγα λόγια, το πλύσιμο των χεριών με χλιαρό νερό και σαπούνι είναι ο πιο βασικός κανόνας. Τα παιδιά πρέπει να μάθουν να πλένουν τακτικά τα χέρια τους, ιδίως κάθε φορά που επιστρέφουν από το σχολείο, μετά την τουαλέτα και πριν το φαγητό.

Η ισορροπημένη διατροφή προστατεύει από τις παιδικές ιώσεις

ΑΛΗΘΕΙΑ
Μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε φρούτα και λαχανικά αλλά και σε αντιοξειδωτικά συστατικά (βιταμίνη C, βιταμίνη E, β-καροτένιο και σελήνιο), «θωρακίζει» τον οργανισμό του παιδιού. Επιπλέον, τα προβιοτικά, δηλαδή τα «καλά» βακτήρια που υπάρχουν στο γιαούρτι, το ξινόγαλα και σε άλλα εμπλουτισμένα προϊόντα, συμβάλλουν στην ισορροπία της χλωρίδας του εντέρου και σε συνδυασμό με τις βιταμίνες και τα μέταλλα, κινητοποιούν το ανοσοποιητικό τους σύστημα.

Ορισμένα φυτά, όπως ο Σαμπούκος, που αυξάνει την αντίσταση στις χειμερινές επιθέσεις, τα Προβιοτικά, οι βιταμίνες B6, Β9, Β12,  C. D  & Α και τα μέταλλα Σίδηρος, Σελήνιο & Ψευδάργυρος που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, μπορούν να αποτελέσουν μια πολύτιμη ενίσχυση για μικρούς και μεγάλους.

Θέλεις τον ιδανικό συνδυασμό για το παιδί σου; Τότε σίγουρα χρειάζεσαι το ACTIV4 junior Πολυβιταμίνη για παιδιά.

Write A Comment